Tájékoztatás az automata felügyeleti szolgáltatásról

A Magyar Posta a jogszabályban meghatározott felügyeleti szolgáltatást az NGM rendelet 25. §-a szerinti felügyeleti szolgáltatói szerződés alapján nyújtja 2017. július 1-től.

A hatékony szolgáltatásnyújtás érdekében a Magyar Posta úgy döntött, hogy egy profil-tiszta, felügyeleti szolgáltatást végző leányvállalatba koncentrálja az automata felügyeleti tevékenységet. A döntésnek megfelelően a Magyar Posta megalapította a 100%-os tulajdonában lévő MPF Felügyeleti Szolgáltató Kft.-t., mely 2020. január 8-tól a korábbiakkal azonos módon biztosítja az automaták forgalmi adatainak rögzítési-, és NAV felé történő adatszolgáltatási feladatainak technikai lebonyolítását, az Automata Felügyeleti Egység automatákba történő beszerelésével, és az automaták folyamatos működtetésével (ide értve a szervizelést, karbantartást, és az éves felülvizsgálatot).

A szolgáltatás a felügyeleti szolgáltatói szerződés megkötésével vehető igénybe, melynek részletes folyamata ebben a mellékletben olvasható. A szerződés kiterjed az üzemeltetéshez szükséges egység(ek) megrendelésére, beszerelésére, üzemeltetésére és karbantartására.

A szerződéshez szükséges dokumentumok kitöltéséhez az Elfogadó Nyilatkozatra és az 1. számú mellékletre vonatkozó kitöltési útmutatók nyújtanak segítséget.

A felügyeleti szolgáltatás részletes igénybevételi feltételeiről a vonatkozó Általános Szerződési Feltételekből és annak mellékleteiből tájékozódhat